sábado, 16 de maio de 2009

deredactie.be: "Tori Amos: 'Goed is niet goed genoeg'"

Tori Amos heeft haar nieuwe album voorgesteld aan de pers. "Abnormally attracted to sin" is het tiende studioalbum van de Amerikaanse zangeres en pianiste. De schijf ligt intussen in de winkelrekken.

"De rode loper" haalde Tori Amos voor de camera en peilde naar de invloed van de zeven hoofdzonden op de zangeres. De eigenzinnige artieste beantwoordde de vragen met plezier.

"Ik denk dat ik streef naar perfectie. Waarom genoegen nemen met "goed" ? Goed is niet goed genoeg. Geweldig is stukken beter", zei Tori Amos.

De muzikanten blijft steevast haar eigen weg gaan. "Als ik het voor het geld deed, zou ik andere keuzes maken. Dan had ik voor dit album geen strikt budget moeten in de gaten houden."

Tori Amos is getrouwd met de Engelse muziekproducer Mark Hawley, met wie ze een kind heeft, de 8-jarige Natashya. "Sinds ik moeder ben geworden, ben ik in staat om alle schaamtegevoelens te laten vallen", besluit Amos.

Clique AQUI para assistir o vídeo da entrevista com Tori Amos.
Fonte: Undented.com e deredactie.be

Nenhum comentário: